Utolsó kommentek

Nyilván, tartás

2008.03.06. 12:23 Dzsózi

Felhívott X. Y. rendőr a Z. rendőrkapitányságról (biz' Isten, nem tudom egyiket se, még Z-t is csak sejtem, lányos zavaromban), a titkos mobilszámomon, ami közvetlenül nem is az én nevemen van. Hogy honnan tudta, legyen az ő titka, bár átkozottul kíváncsi vagyok rá.

Felhívott, hogyaszondja megtalálták a kocsim rendszámtábláját. Mire mondom, hogy a kocsit 3 éve szabályos adásvételivel rendszámostul, tonna vasastul eladtam, a változást az okmányirodában bejelentettem, adásvételit lefénymásolták, forgalmi maradványait elvették. Vevő nevére már másnap se emlékeztem, nem is hiszem, hogy kellene. És nem is érdekel különösebben, hogy hány rendszáma van, azok hol és mit csinálnak.

Az önkormányzatnál az adókötelezettséget automatikusan megszüntették, kötelezőt ugyanezzel az adásvételivel lemondtam, bónuszt átvittem másik autóra. Satöbbi. De a rendőrség nyilvántartásában még mindig én szerepelek tulajdonosként, és adott esetben majd megkeresnének megint , ha a bonyolult ügyet nem sikerül felgöngyölíteni, keresném már elő az adásvételit.

Érdekes kérdés, hogy vajon miért fizet az ember az autó megvásárlásakor néhány tízezer forintnyi átírási illetéket, ha az autó eladása után három évvel még őt zaklatják az egykori autó miatt. Információáramlási díj, vagy mi? Talán azt kéne automatikusan elővenni, aki nem írta át utánam az autót, meg azt, aki nem szivárogtatta át a rendőrségi adatbázisba ezt az információt, vagy esetleg azt, aki ezt a rendszert kitalálta. A vevő adatai biztosan megtalálhatók az okmányiroda nyilvántartásában. Meg az én szekrényem mélyén is, de inkább talán az okmányirodában kellene próbálkozni.

Szólj hozzá!

Címkék: rendőr káosz

A bejegyzés trackback címe:

https://darkside.blog.hu/api/trackback/id/tr42368127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása