Utolsó kommentek

Kilépek az SZDSZ-ből

2009.07.16. 13:54 Dzsózi

Hétfőn hivatalosan kiléptem az SZDSZ-ből. Nem tetszik ugyanis a hülye nevű új pártelnök pofája. Ez a nyegle kis pöcs olyan dolgokért kért elnézést a nevemben, amiket nem én tettem, ráadásul ránézésre is antiszemita az a kis orbánbérenc goebbelsivadék. Remélem, mihamarabb megtalálja otthon a ciántablettákat, és nem habozik használni is azokat.

Az elmúlt időszakban nem újítottam meg a párttagságomat, sőt, tulajdonképpen soha a büdös életben nem is voltam a tagja a pártnak. Ennek ellenére talán egyesek szemében az volt látszat, hogy én az SZDSZ tagja vagyok (talán a szakáll és az orrom formája miatt), és én ezt csak akkor elleneztem, ha a tudomásomra jutott.

Szólj hozzá!

Címkék: politika szdsz idióták retkes attila

A bejegyzés trackback címe:

https://darkside.blog.hu/api/trackback/id/tr161249340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása